Expedieri și returnări

COMANDĂ DE PESTE DE 499 RON ESTE LIVRATA GRATUIT

Produsul pe care l-am ales este disponibil?

Disponibilitatea produsului selectat este postată direct pe site-ul nostru web. Informații despre timpul estimat de primire a mărfii se află pe pagina fiecărui produs. În plus, este afișat și în rezumatul comenzii la momentul achiziției.

Costul de livrare va fi unic pentru a comanda câteva articole?

Da, costurile de livrare sunt percepute o singură dată, indiferent de numărul de articole comandate, în cazul comenzilor procesate cu o dată de livrare.

Ce cont ar trebui să plătesc pentru comanda?

Numărul nostru de cont pentru plăți: BIC Swift: INGBPLPW; PL17 1050 1575 1000 0090 8062 3011. îl puteți găsi și în fila Contact.

Cum se face retur?

Pentru a returna un produs, împachetați-l și asigurați-l corect, astfel încât acesta să nu fie deteriorat în timpul transportului. Descărcați și imprimați formularul de retragere și apoi atașați-l la expedierea de retur. Trimiteți pachetul pregătit la adresa noastră: EMAKO, PROLOGIS PARK V, ul. Ryszarda Chomicza 13F, 55-080 Nowa Wieś Wrocławska. Pachetul de retur ar trebui să fie plătit de către Expeditor în conformitate cu tariful și oferta transportatorului.

Cum se face retur?

În conformitate cu prevederile, Cumpărătorul are 14 zile din momentul primirii coletului pentru a se retrage din contract. În magazinul nostru, am prelungit timpul de retur până la 30 de zile.

Cât timp voi aștepta restituirea?

Rambursările pentru comenzile returnate vor fi efectuate în termen de 14 zile de la primirea expedierii de retur de către Vânzător.

Cum să fac o reclamație?

În cazul în care mărfurile primite au fost deteriorate în timpul transportului, au defecte de fabricație sau ati primit un alt produs decât în comandă, faceți o poză cu acesta și trimiteți-l la adresa noastră de e-mail sklep@emako.pl împreună cu o descriere a evenimentului. În termen de 14 zile de la notificare, vă vom informa despre decizie și vom stabili condițiile pentru procedurile ulterioare.