Vă rugăm să ne contactați telefonic la 312296008 între orele 8:00 - 16:00. Oferim sprijin complet.

Retururi si reclamatii

RETUR MARFA

Produsul nu a îndeplinit așteptările dvs. și doriți să vă exercitați dreptul de a returna bunurile cumpărate.

Informații cheie de returnare

    1. La Emako.co.ro aveți 30 de zile pentru a vă retrage din contractul de vânzare din ziua ridicării coletului.
    2. Aveți la dispoziție 14 zile pentru a returna bunurile de la data ridicarii.
    3. Prin returnarea unui produs complet, acoperiți costul returnării acestuia.
    4. Dacă ați ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă disponibilă la plasarea comenzii, nu suntem obligați să rambursăm costurile suplimentare suportate de dvs.
    5. Coletele neplătite, pe cheltuiala destinatarului sau plătite insuficient, nu vor fi colectate de Magazin și vor fi returnate Expeditorului în conformitate cu oferta și tariful transportatorului.
    6. Fondurile pentru bunurile returnate vor fi rambursate în termen de 14 zile de la data livrării.
    7. Toate informațiile și răspunsurile la întrebări referitoare la returnarea mărfurilor sunt furnizate de către Biroul nostru de asistență pentru clienți (contact: tel 312296008, client@emako.co.ro).
    8. Ne rezervăm dreptul de a reduce valoarea mărfurilor dacă acestea ajung la noi deteriorate ca urmare a neglijentei pentru asigurarea transportului.
    9. Ne rezervăm dreptul de a trimite înapoi bunurile pe cheltuiala clientului dacă bunurile primite au fost utilizate și defecte.

Care este procedura de returnare?

    1. Descărcați și tipăriți formularul de returnare.
    2. Asigurați și împachetați în mod corespunzător bunurile returnate.
    3. Introduceți formularul de returnare completat în pachetul cu produsul returnat.
    4. Adresați și trimiteți pachetul la adresa magazinului:
    5. EMAKO PROLOGIS PARK WROCŁAW V ul. Ryszarda Chomicza 13F 55-080 Nowa Wieś Wrocławska

Șablonul formularului de returnare specificat în secțiunea Procedura de returnare nu este un model legal și utilizarea acestuia este opțională. Procedura de retragere din contractul de vânzare conținut pe acest site web nu este obligatorie și este doar o propunere a modului în care Clientul poate trimite o declarație. Procedurile de retragere din contractul de vânzare aplicabil în magazin sunt descrise în detaliu în Regulamentul magazinului.


RECLAMATIE DE MARFURI

Bunurile pe care le-ați primit au fost deteriorate în timpul transportului, au defecte de fabricație, sunt diferite de cele comandate sau s-au dovedit a fi defecte în timpul utilizării.

Cele mai importante informații despre reclamație

    1. Puteți trimite o reclamație dacă:
      • bunurile pe care le-ați primit au fost deteriorate în timpul transportului,
      • are defecte de fabrică,
      • este diferit de cel comandat,
      • sa dovedit a fi defect în timpul utilizării.
    2. Faceți fotografii care arată defectul produsului promovat.
    3. Reclamațiile trebuiesc transmise în format electronic la adresa de e-mail client@emako.co.ro.În reclamație, vă rugăm să includeți o descriere a problemei și o fotografie a produselor.
    4. Luăm în considerare reclamația și oferim un răspuns imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data primirii notificării.
    5. Ne rezervăm dreptul de a reduce valoarea bunurilor returnate dacă nu se depune în prealabil nicio reclamație.

Realizarea de fotografii cu bunurile promovate și utilizarea formularului de reclamație specificat în secțiunea Procedura reclamațiilor este opțională, însă accelerează semnificativ procedura de examinare a reclamațiilor. Procedura de reclamație conținută pe acest site web nu este obligatorie și este doar o sugestie a modului în care Clientul poate trimite o declarație. Procedurile de reclamație aplicabile în magazin sunt descrise în detaliu în Regulamentul magazinului.

Procedura reclamațiilor

    1. Trimiteți o reclamație la adresa de e-mail: client@emako.co.ro, amintind să atașați o fotografie a produselor publicitate.
    2. După trimiterea reclamației dvs., veți primi o notificare că am primit raportul dvs.
    3. Vă vom informa cu privire la metoda de examinare a reclamației dvs. până la 14 zile de la data primirii notificării.

Suntem la dispozitia dumneavoastra

Dacă aveți întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați:

e-mail: client@emako.co.ro
tel: 312296008

Analizăm informațiile anonimizate de la utilizatori noștri pentru a potrivi mai bine oferta noastră și conținutul site-ului web la nevoile dvs. Acest site web folosește și cookie-uri pentru a analiza, de exemplu, traficul site-ului web. Puteți specifica condițiile pentru stocarea sau accesarea cookie-urilor în browserul dvs. Pentru a citi politica privind cookie-urile clic aici >>.
Close
pixel